Aktualności

Bilety kupione przez Internet – najczęstsze pytania

Postanowiliśmy zebrać w jednym miejscu odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z biletami na klubowe koncerty kupionymi przez Internet za pośrednictwem serwisu Bilety24.pl.

Czy wybierając miejsca na planie mam gwarancję, że te konkretne miejsca będą przeznaczone dla mnie?
Nie. W czasie koncertów numerowane są jedynie stoliki. Miejsca przy stolikach nie są numerowane – zajmowane są w kolejności przyjścia do klubu.

Czy jeśli, w przypadku kupowania miejsc stojących, mam na bilecie zaznaczone „parter” to oznacza, że nie będę mógł stać na antresoli?
Nie. Oznaczenia „parter” lub „antresola” w przypadku biletów na miejsca stojące mają jedynie znaczenie systemowe. Z takim biletem można swobodnie przemieszczać się po całym klubie.

Czy muszę bilet z serwisu Bilety24.pl wydrukować?
Nie. Wystarczy aby został zapisany w pamięci telefonu komórkowego, laptopa etc.

Czy zostanę wpuszczony na koncert na podstawie e-maila potwierdzającego zakup biletu?
Nie. W takim mailu znajduje się link do pobrania biletu w formie pliku PDF. Należy go zapisać w pamięci telefonu albo wydrukować.

Mam problem z przejściem do płatności po wyborze miejsca.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z obsługą sprzedaży on-line, w tym brakiem potwierdzeń dokonanych płatności należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta serwisu Bilety24.pl – tel. 61 642 92 36 w. 1 (czynny codziennie od godziny 8.00 do północy).